واردات کالا از چین
نوشته شده توسط : روابط عمومی شرکت بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات کالا از چین

وارد کننده های مختلف از سراسر دنیا از چین رویاهای بر باد رفته فراوانی دارند به خاطر عدم آشنایی دقیق با تامین کنندگان مطمئن چینی و عدم برآورد صحیح موجب شکست بسیاری از تجار وارد کننده از چین شده است.

البته کشور چین همچنان بزرگترین صادر کننده دنیاست که واردات از آن برای صادر کننده و تاجر وارد کننده دارای حاشیه سود مناسبی است. نکته مهم در واردات از چین نحوه مدیریت و انجام واردات از چین است. ما در این نوشته شما را با نکات کلیدی واردات از چین آشنا می کنیم. آیا کالایی که قصد واردات آن را دارید برای شما سودآور خواهد بود؟

برای پاسخ این سوال باید چند نکته را مد نظر قرار دهید.

ریسک ها: مجوز ها، استانداردها، تاییده ها  و قوانین

هزینه های توسعه محصول: شروع به کار با تولید کننده ای که قابلیت لازم برای پاسخ گویی حجم کار شما را ندارد مانند این است که شما برای ساخت یک آسمان خراش با یک کارگر ساده ساختمانی قرارداد ببندید.

حداقل سفارش: این کلمه ای کلیدی در واردات از چین می باشد. تامین کننده های چینی همیشه  یک میزان  مشخصی حداقل سفارش دارند و کمتر از آن سفارش قبول نمیکنند.

بازرگانی فیروزه  با بیش از سه دهه تجربه و سابقه درخشان به عنوان یکی از شرکت های ارائه دهنده خدمات جامع بازرگانی مستقر در چین می تواند در کلیه مراحل سفارش خارجی و واردات از چین به همراه شما باشد تا در این مسئله بتوانید با استفاده از تجربیات مجموعه بازرگانی فیروزه با کمترین ریسک , بیشترین سود آوری تجارت با چین را بچشید.

 

واردات کالا از چین

 

مجموعه بازرگانی فیروزه کلیه مراحل حمل و ترخیص کالا را به تجار محترم با بهترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن ارائه می کند.

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب





:: برچسب‌ها: واردات کالا , واردات کالا از چین , واردات , ترخیص کالا , مراحل واردات کالا از چین , ترخیص کالا , ترخیصکار , بازرگانی , بازرگانی خارجی , بازرگانی در چین , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: